2013. április 12., péntek

Ahogy idősödöm...




"Ahogy idősödöm, a tavasz eljövetele annál inkább elvarázsol!
Ahogy idősödöm, talán annál több tavasz van mögöttem, mint előttem.
Ahogy idősödöm, annál több időt fordítok arra, hogy jobban értékeljek minden pillanatot és másodpercet.
Ahogy idősödöm, annál inkább felfedezem a teremtmények szépségének csodáját, ami körülöttünk van minden tavasszal.
Ahogy idősödöm, annál többet gondozom a növényeimet, virágaimat, és azon kapom magam, hogy beszélek hozzájuk.
Ahogy idősödöm, annál inkább hallgatom a madarak énekét.
Ahogy idősödöm, egyre több tavaszt kívánok.
Ahogy idősödöm, belátom, amikor sokkal fiatalabb voltam, nem mindig így gondolkodtam.
Ahogy idősödöm, hálát adok az Istennek, hogy megengedte, hogy egy újabb tavasz születését meglássam.
Ahogy idősödöm, egyre többet jelentesz nekem kedves barátom azzal, hogy elfogadod szeretetemet."

(szerzője számomra ismeretlen)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése